SCUBA Erhvervsdykker til 30 meter

48.999,00 kr. 48.999,00 kr. ekskl. moms

Som SCUBA-Erhvervsdykker til 30 meter er du kvalificeret til at udføre erhvervsmæssige dykkeropgaver i lukkede og åbne miljøer med en maksimal dybdegrænse på 30 meter, og ved brug af atmosfærisk luft. Dette er det mest populære af vores kurser. Dette kursus kan stå på egne ben, eller bruges som fundament og springbræt i din videre karriere som erhvervsdykker.
Vi har en civil tilgang til uddannelsen, hvor vi samarbejder med dig som kursist i et mentor / elev forhold, hvor du kan føle dig tryg i at vi vil gøre alt hvad vi kan for at du får et godt kursus forløb og efterfølgende stå rustet til at uddanne dig videre til overfladeforsynet dykker, eller bare er klar til at bruge din 30 meter erhvervsdykker uddannelse.

Kategori:

SCUBA Erhvervsdykker uddannelse til 30 meter

Uddannelsen som SCUBA Erhvervsdykker til 30 meter giver dig ret til, at udfører erhvervsdykkeropgaver i åbne og lukkede miljøer, til en dybde af maksimalt 30 meter, ved brug af alm. atmosfærisk luft som åndemiddel. Som SCUBA Erhvervsdykker til 30m kan du desuden anvende let håndværktøj til udførelse af den stillede opgave. Erhvervsdykkeren skal individuelt og i teams kunne planlægge, udføre og lede dykningen samt udføre den erhvervsmæssigt stillede opgave.

Kurset er opdelt i tre hovedområder:

Dykkerteori

• Fysik og fysiologi
  • Dykkertabeller
  • Potentielle dykkerskader
  • Førstehjælp og behandling af dykkerskader
  • Lovgivning

Dykkermateriel

• Opbygning og funktion af standardudstyr
  • Vedligeholdelse af udstyr
  • Kompressor og mærkning af dykkerflasker

Praktisk dykning

• Planlægning og udførelse af dyk indtil 30m i åbne miljøer
  • Lineføring v. umbilical, herunder kommunikation og signalering
  • Nødprocedure for erhvervsdykning

Adgangskrav

• Min. 18 år ved kursusstart
  • Godt helbred – Både fysisk og psykisk
  • Godkendt helbredsattest for erhvervsdykning, udstedt af en af Søfartsstyrelsens godkendte dykkerlæger.
  • Inden for de seneste 2 år har gennemgået et anerkendt kursus i førstehjælp.
  • Erfaring med dykning – Open Water Diver Certifikat el. / Der kan også gennemføres en optagelsesprøve før kurset, hvis du ikke har dykkererfaring.
  • Kursisten skal holde egen forsikring ifbm. kursus

48.999,- DKK eksklusiv moms / 61.248,75,- DKK inkl. moms.

Priser er eksklusiv leje af udstyr samt lægeerklæring fra en af Søfartsstyrrelsens godkendte dykkerlæger.

Uddannelsen er normeret til 25 hverdage. Der undervises efter gældende IDSA standarder og kandidaten vil løbende blive evalueret af internt personale. Slutteligt stilles kandidaten for en af Søfartsstyrelsens eksaminer. Der udstedes gyldigt erhvervsdykkercertifikat til 30m for SCUBA, efter endt uddannelse.

Kurset afvikles ved Diving 2000 A/S, Asylgade 16, 5000 Odense C.

Næste kursus starter : 10. marts 2025